مجله دانش

موضوعات متنوع

مجله دانش

موضوعات متنوع

ظهور هوش هیجانی

ظهور هوش هیجانی

مقدمه

با فکر کردن به باهوش‌ترین افرادی که می‌شناسید احتمالا چند خصیصه بارزشان را به خاطر می‌‌آورید، به احتمال زیاد این افراد با کمترین تلاش ، بالاترین نمره‌ها را در مدرسه می‌گرفتند. آنها شغل‌های خوبی دارند ، ولی در ارتباط با همکارانشان موفق نیستند. و با اینکه دوستان زیادی دارند، ولی روابط جدی شخصی‌شان اندک است.

خصوصیات افراد دارای هوش هیجانی بالا

به چند نفر از موفق‌ترین افراد در زندگی تان فکر کنید و به خصیصه‌‌های مشترکی که آنها با یکدیگر دارند. بی‌شک ، دایره دوستان این افراد بزرگ و متنوع است. ارتباطات شخصی‌شان قوی و زندگی خانوادگی شان مملو از افتخار و کامیابی است. آنها نسبت به دیگران ، حتی نسبت به کسانی که تازه ملاقات می‌کنند، علاقه نشان می‌دهند.آنها رضایت بیشتری از شغل خود دارند، احترام همسالانشان را برمی‌انگیزند و به خاطر خوب انجام دادن مسئولیت شغلی‌شان ، از سرپرست خود امتیاز و ترفیع می‌گیرند. آنها عواطفشان بدون ریاکاری ، احساساتشان بدون نخوت ، و اعتماد به نفسشان عاری از هر خودنمایی است. تفاوت بین این دو گروه، تفاوت میزان IQ یا ضریب هوشی و چیزی است که EI یا هوش هیجانی نامیده می‌شود. هوش هیجانی شیوه‌ای پذیرفته‌شده برای ارزیابی موفقیت یک فرد است. شیوه‌ای که امروزه در آمریکا رو به گسترش است.

هوش هیجانی EI و تفاوت آن با IQ

تفاوت بین معلومات کتابی و مهارت در زندگی روزمره و ارتباطات افراد ، در واقع همان تفاوت بین IQ یا ضریب هوشی و EI یا هوش هیجانی آنهاست. از اواسط سال‌های 1980 مطالعات روزافزونی در این مورد انجام می‌شود که هیجانات ما ، و واکنش بعدی ما نسبت به آنها، چه مقدار در سلامت عمومی و موفقیت ما در زندگی نقش دارند، و به خصوص در سال‌های اخیر این مطالعات به شدت مورد توجه قرار گرفته‌است. در واقع ، مطالعات وسیعی انجام شده تا نشان دهد ضریب هوشی بالا به تنهایی لازمه موفقیت نیست.دکتر ریچارد بویاتسیز ، استاد دانشکده مدیریت ودرهد (Weatherhead) در دانشگاه کیس وسترن ریزرو (Case Western Reserve) در کلیولند ، هوش هیجانی را مجموعه‌ای از شایستگی‌ها و توانایی‌هایی می‌داند که ما را قادر می‌سازد تا کنترل خود را به دست گیریم و در مورد دیگران نیز آگاه باشیم . به بیان ساده ، هوش هیجانی استفاده هوشمندانه از هیجانات است، و در زمینه حرفه‌ای به این معناست که احساسات و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تاثیرشان را بر رفتارمان بشناسیم. دکتر بویاتسیز می‌گوید که برای پی‌بردن به شدت میزان هوش هیجانی ، باید توجه کنیم که چقدر نسبت به دیگران دلسوز و حساس هستیم، و همیشه در نظر داشته باشیم که بالاترین درجه همدلی ، درک کردن افرادی است که مثل شما نیستند.

آیا هوش هیجانی ثابت است؟

ضریب هوشی ما حتی با روند بلوغ مان نسبتا ثابت می‌ماند، ولی هوش هیجانی می‌تواند قوی‌تر شود. دکتر بویاتسیز می‌گوید، بسیاری از مدیران و رؤسا به آن چیزی که می‌دانند بهتر است عمل نمی‌کنند، و به این علت شکست می‌خورند. وی همچنین اضافه می‌کند، با اینکه برای کودکان ، در آن سنین ، قوی‌تر کردن هوش هیجانی کار ساده‌تری است، حتی بزرگسالان هم می‌توانند هوش هیجانی را در خود بپرورانند. به عنوان یک بزرگسال ، شکوفا کردن توانایی‌های شناختی مشکل است، اما شما در هر سن و هر مرحله‌ای از زندگی می‌توانید هوش هیجانی خود را پرورش دهید.

آموزش مهارتهای اجتماعی به کودکان برای پرورش هوش هیجانی

برای پرورش هوش هیجانی طبیعتا بهتر است که هر چه زودتر شروع کنید. کتی کوهن، یک مددکار اجتماعی بالینی در فیرفاکس ویرجینیا، حومه شهر واشنگتن دی. سی. است. از نظر او، کمک به کودکان و نوجوانان جهت پرورش مهارت‌های اجتماعی قوی بهترین راه است. کوهن 20 سال است که به ایجاد کارگاه‌های مهارتهای اجتماعی برای کودکان که بعضی از آنها فقط سه سال دارند و نوجوانان می‌پردازد. وی می گوید، برخی کودکان می‌توانند علامت‌های اجتماعی را به آسانی تشخیص دهند. آنها می‌توانند بلافاصله موقعیت را سبک سنگین کنند. برای برخی دیگر ، ارتباطات اجتماعی ، مانند زبان بدن یا حالتهای بیانگر صورت ، یک زبان متفاوت است.آموزش مهارت‌های اجتماعی کوهن در گروه‌های کوچک و اغلب همیشه با یاری والدین و معلمین صورت می‌گیرد و شامل تمرین‌هایی برای برقراری بهتر ارتباطات ، حل مسئله ، مدیریت خشم و استرس و حتی تاثیر گذاری مثبت بر دیگران در ملاقات اول است. کوهن می‌گوید، در یادگیری مهارت‌های اجتماعی مشکل اغلب افراد ، کنترل هیجانات بطور موثر است. و همانطور که دکتر بویاتسیز اشاره می‌کند نادیده گرفتن هیجانات‌مان می‌تواند اثر نامطلوبی بر تندرستی ، شادی و سلامت عمومی ما بگذارد، بدون اینکه میزان هوش یا سواد ما مهم باشد. خوشبختانه ارتباطات اجتماعی در هر سنی قابل اصلاح است. کوهن می‌گوید، حتی من هم گاهی مرتکب خطا می‌شوم و باید برای برقرای بهتر ارتباط با دیگران خودم را اصلاح کنم.

یک تمرین ساده اما موثر

از یک روش ارتباطی بر پایه تفکر به جای روشی که احساسات هم در آن دخیل است استفاده کنید. برای بیان یک عقیده محکم ، به جای اینکه بگوییم ، من فکر می‌کنم ...، عبارت من احساس می کنم... را به کار ببریم. به این ترتیب عبارت ما معتبرتر و متقاعد کننده‌تر خواهد بود، و احتمالا کمتر به نظر خواهد رسید چیزی می گوییم که خود اعتقادی به آن نداریم. و به این ترتیب ما را از اشتغال ذهنی در مورد نگفتن آنچه که باید می‌گفتیم و یا گفتن آن به صورت دیگر ، رها می‌کند.

 

 

منبع:

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-browse_categories.php?find=&deep=off&parentId=600&offset=30&sort_mode=name_asc&SSOReturnPage=Check&Rand=0

نظرات 5 + ارسال نظر
درآمد عالی برای وبلاگ ها چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.oxinads.com/?i=17460

معتبرترین وب سایت ارایه دهنده تبلیغات کلیکی در ایران با بیش از 3 سال سابقه کاری

هر کلیک تا 80 تومان

100 درصد مطمئن و پرداخت تضمینی پول شما

فقط با یک کلیک وب لاگ خودتونو به مرکز کسب درآمد تبدیل کنید.

اگر باور ندارید گفته های افرادی را که از این طریق درآمد ثابت ماهیانه کسب کرده اند را بخوانید

سلام
من پریسا هستم و مثل همه شما ها اول فکر می کردم که درآمد از این طریق امکان نداره ولی بعد از مدتی کار کردن با این سیستم و افزایش تعداد بازدید وبلاگم الان در روز تقریبا 20 هزارتومن درآمدمه

فرید از تهران
سلام
واقعا کارشون حرف نداره الان نزدیک 2 ترمه که شهریه دانشگاه و اجاره خوابگاه و از طریق درآمدی که به وسیله این سیستم به دست میارم پرداخت می کنم و دیگه منت هیچ کس و نمی کشم.

شما هم به جمع ما ملحق بشین

برای تبت نام به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://www.oxinads.com/?i=17460

حسین چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://persiansong.blogsky.com

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

بهرنگ غلامی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

با سلام من بهرنگ غلامی 29 ساله از کشور ایران شهرستان کرج دارای 7 سال مدرک تحصیلی خودآموز فلسفه ملقب به نیوتن و انیشتن زمان صاحب دو فرمول علمی:
Tx=Me و T=A.B/D2 هستم.
T=A.B/D2 ثابت می نماید که زمان یا همان شبانه روز در هر سیاره برابر است با مسافت تقسیم بر سرعت تقسیم بر مجذور مقدار تعیین شده برای هر دقیقه توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره چنانچه سرعت گردش سیارات بدور خود همانند سرعت نور ستارگان که در همه ناظرها یکسان است با یکدیگر برابر باشند مثلا در هر ثانیه 200 متر بدور خود گردش نمایند و به فرض مسیر گردش یک سیاره بدور خود برابر با 12800000 متر باشد در آن هنگام مدت زمان شبانه روز در آن سیاره برابر است
با 200/12800000 یعنی 64000 ثانیه و در صورتیکه حیات هوشمند داخل آن سیاره مقدار هر ثانیه را برای هر دقیقه 40 ثانیه و ساعت را 40 دقیقه مبنا قرار دهند 40*40 برابر است با 1600 ثانیه مقدار هر ثانیه برای هر ساعت پس 1600/64000 برابر است با 4 ساعت مدت زمان تعیین شده برای شبانه روز توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره در ضمن این در صورتیست که مقدار تعیین شده برای هر یک متر در مورد حیات هوشمند زمینی و غیر زمینی مشترک باشد در غیر اینصورت به فرض اگر مقدار هر یک متر نیز برای آن هوشمند غیر زمینی برابر با 20 سانتیمتر باشد آن مسیر مذکور نیز 5 برابر حساب می شود یعنی 5*12800000 برابر است با 64000000 متر که در اینصورت آن سرعت گردش نیز 5 برابر حساب می گردد یعنی 1000 متر در ثانیه می شود 1000/ 64000000 برابر است با 64000 ثانیه که این همان مدت زمان شبانه روز در آن سیاره است و در صورت 1600 ثانیه بودن هر ساعت 1600/64000 عدد 40 بدست می آید یعنی 40 ساعت مدت زمان تعیین شده برای شبانه روز توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره که برابر است با 1 روز و 16 ساعت زمینی همانطور که گفته شود مسیر مذکور برای آن هوشمند غیر زمینی 5 برابر است در نتیجه همه چیز برای آنها 5 برابر است یعنی از نظر ظاهری غیر عادی به نظر می آیند پس نمی توانند با موجودات هوشمند زمینی ارتباط برقرار نمایند یا به عبارتی عدم برقراری ارتباط با موجودات هوشمند فرازمینی ناهماهنگی در سیستم محاسباتیست در نتیجه چنانچه بین این سیستم هماهنگی برقرار شود این ارتباط نیز ممکن است فراهم شود. در فرمول:
Tx=Me نیز e ابتدای کلمه earth به معنای زمین است و مقصود حرکت وضعی آن است که بواسطه خطوط ژئودزیک انجام می شود و باعث ایجاد پدیده زمان می گردد که این موضوع ثابت می نماید که مختصات زمان در جهت مخالف حرکت نور که از بالا به پائین می تابد از پائین به سمت بالا با زاویه 90 درجه در جریان است. در نتیجه چنانچه سرعت حرکت ماده (M) با سرعت این جریان در فضا برابر شود می توان وارد بعد ناشناخته ای از زمان یعنی Tx یا همان جهانی شد که همزمان با جهان ماده در جریان است. همچنین می توان با ساخت مکانیک هر ابزار کاری بر پایه این جریان بصورت مجزاء و مستقل در مدت زمان استفاده از آن ابزار این جریان بعنوان نیروی هلالی یا همان نیروی جایگزین برق. مخابرات. سازمان آب و فاضلاب. سوخت کلیه وسائیل نقلیه زمینی. دریائی و فضائی استفاده نمود. که در اینصورت خود طبیعت می تواند کارائی نیروگاهی. مخابراتی. پالایشگاهی داشته باشد یا به عبارتی دیگر نیازی به ساخت اماکن مذکور بدست بشریت نیست (زیرا برای حفظ اصول بنیادی نباید مانع پیشرفت علم شد) نیروی برق از منابع مختلفی مثل سوختهای فسیلی. خورشید و غیره ایجاد می شود که انرژی هسته ای در بین این منابع برتری دارد و نیروی هلالی نیز از هر حرکت دورانی ایجاد می گردد ولی هیچ حرکت دورانی پایداری وجود ندارد بغیر از حرکت وضعی زمین که بواسطه خطوط مذکور انجام می شود و این خطوط ساختار حلقوی دارند و می توان آنرا انرژی حلقه ای نامید که با به حرکت درآوردن زمین یک هلال ایجاد می گردد که بعنوان نیروی جایگزین یا همان انرژِی همیشگی می توان از آن استفاده نمود در ضمن همزمان همه کره زمین در حال حرکت است پس هلال ایجاد شده از طریق این جریان کل کره زمین را دربر گرفته است و مثل این می ماند که ما یک نیروگاه برق در یک نقطه از جهان ایجاد کنیم که همزمان قدرت تامین برق سراسر کره زمین را داشته باشد. زیرا عدم نمی تواند تابع وجود باشد ولی وجود می تواند حامی عدم باشد. سکون نمی تواند پیرو قوانین حرکت باشد ولی حرکت می تواند از قوانین سکون پیروی کند یعنی تا زمانی که به جسم نیرو وارد نشود به حرکت خود ادامه دهد.
در ضمن بنده صاحب مکتب غلامیسم یا همان مدرنیسم براساس پستمدرنیسم هستم که در این مکتب می توان کلیه دانشهای بشریت را در تنها 13 خط متشکل از 30 کلمه خلاصه نمود و از این 30 کلمه بعنوان الفبای علم در یک فرمول ریاضی همه موضوعات اجرائی همه علوم را بصورت قطعی توضیح داد. بر طبق این فرمول هر عملی در مورد موضوعی از یک زمینه و بر طبق یک قانونی انجام می شود در نتیجه باید آن عمل براساس آن قانونی که از تعریف علمی که ماهیت خود علم برای هر موضوع دارد و کاملترین تعریف است و ماهیت زمینه آن موضوع بدست می آید انجام شود یا اینکه بر طبق آن قانون می توان ریشه قطعی همه ناشناخته ها در مورد همه موضوعات در همه زمینه ها را در کمترین زمان ممکن شناسائی نمود. در حال حاضر هر عملی که در مورد هر موضوعی انجام می شود بدون در نظر گرفتن زمینه موضوع و فقط براساس عامل اجراء آن موضوع و قوانین مختلف در مورد آن انجام می شود در نتیجه اجراء آن عمل با شکیات و احتمالات و تجربیات همراه است. جامعه یا هر زمینه دیگری در بین اجتماعات جوامع دارای تعاریف مختلفیست پس متقابلا موضوعات آن نیز دارای قوانین متفاوتیست. هر موضوع در اماکن مختلف یک جامعه بصورت مجزاء و مستقل دارای قوانین متفاوت بر پایه یک سیاست واحد در آن جامعه است ولی توسط این فرمول هر موضوع بصورت مجزاء و مستقل دارای یک قانون برابریست که در همه جوامع مشترک است. که براساس ماهیت تاریخ هر جامعه که نوع سیاست آن جامعه نیز بر مبنای آن است و در مورد هیچ دو کشوری یکسان نیست با یکدیگر متفاوت هستند. در ضمن این به معنای یکی شدن سیاست و تاریخ نیست. یک موضوع واحد در مکانهای مختلف بصورت مجزائی از یکدیگر مستقل هستند که این استقلال مجزاء باعث ایجاد تفاوت ناهماهنگی می شود که برای بدست آوردن نوع بهتر احتمالی آن نیازمند مراجعه به مشاور. کارشناس و متخصص آن زمینه است ولی توسط این فرمول این تفاوت هماهنگ است زیرا این استقلال مشترک است. پس تغییر برای مداوم نبودن است نه برای متفاوت بودن متفاوت نبودن هم به معنای تفاوت هماهنگ است نه به معنای یکی بودن مطلق. استقلال و آزادی مدرن بر پایه یک اصل برابریست که ریشه در بنیاد پستمدرن ذاتی دارد یا به عبارتی برای هر موضوع یک اصل بقای قانونی وجود دارد که ریشه در بنیاد ذاتی زمینه آن موضوع دارد.
6 کلمه از این 30 کلمه عبارتند از:
1) صفت پویائی (ماهیت حرکت)
2) صفت پایداری (ماهیت سکون)
3) صفت شیوائی (ماهیت زبان)
4) صفت انتزاعی (ماهیت علم هندسه)
5) صفت زیبائی (ماهیت هنر)
6) صفت زشتی (ماهیت ضد هنر)
برای بدست آوردن 24 کلمه دیگر نیازمند یاری شما هستم لطفا اگر می توانید پاسخ دهید یا اینکه سایت و یا ترفندی را برای بدست آوردن این 24 کلمه معرفی نمائید. در ضمن این 24 کلمه مربوط به ماهیت یا همان صفت مرتط با: 1) زبان اشاره. 2) هندسه (علم هندسه. اشکال هندسی). 3) طبیعت (جهان هستی. دنیا). 4) تاریخ (تاریخ ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان). 5) جامعه (علم جامعه شناسی). 6) تنهائی. 7) تمدن. 8) روستا. 9) نژاد. 10) قوم. 11) فرقه. 12) ضد ریاضیات (علم ریاضیات). 13) ضد هندسه (علم هندسه. اشکال هندسی). 14) ضد طبیعت (جهان هستی. دنیا). 15) ضد تاریخ (تاریخ ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان). 16) ضد نژاد. 17) ضد قوم. 18) ضد فرقه. 19) ماشین آلات (تکنولوژی. صنعت). 20) تئوری (نظریه. فرضیه). 21) علم. 22) نادانی. 23) هویت. 24) ماهیت
درضمن چند سوال دیگر نیز داشتم:
1) هر محور مختصات براساس جهات و زوایا به چند حالت می باشند؟
2) در علم هندسه چند نوع شکل هندسی با نام مشخص وجود دارد؟
3) آن کدام دو علم است که وابستگی آنها از همه چیز به یکدیگر نزدیکتر است؟
4) آن کدام قانون در علم فیزیک است که علاوه بر نداشتن تعریف ثابت کارائی ثابتی نیز ندارد؟
5) رایانه براساس کدام ماده خوراکی ساخته شده است یا به عبارتی آن کدام ماده خوراکیست که طرز کار آن همانند رایانه است؟
6) مرکز یک مکان را چگونه می توان شناسائی نمود؟
7) همزمانی بودن دو ماده همنوع در یک ماده را براثر تبدیل شدن ماده به انرژی و جذب شدن آن در ماده همنوع به چه چیزی می توان تشبیه نمود؟
8) ورزش معجزء آسا کدام است؟
9) مسئله ای در علم ریاضیات که بوسیله همه مباحث این علم قابل حل شدن باشد کدام است؟
10) هدف هنر سینما یا همان زیبائی این هنر در چیست؟
11) یک ماده در چند مرحله با ماده همنوعش تعویض می شود؟
12) قطر دقیق سیاره زمین چقدر است؟
13) سرعت حرکت وضعی زمین در هر ثانیه چقدر است؟
14) آیا جهان هستی ماهیتا به گونه ایست که شبانه روز در کل کائنات 24 ساعت است یا سرعت گردش همه سیارت بدور خود همانند سرعت نور ستارگان که در همه ناظرها یکسان است با یکدیگر برابرند و یا اندازه قطر یا مسیر گردش آنها بدور خود یکسان است؟
15) رابطه قوانین فضا و علم ادبیات در چیست؟
16) تعریف تعریف چیست؟
لطفا یک برنامه نویس یا سایت برنامه نویسان رایانه ای را معرفی نمائید که به همه اصول رایانه ای مثل شبیه سازی صدا. تصاویر. برنامه نویسی ابزاری و محاسباتی تسلط کامل داشته باشند؟
برای یادآوری ناخداگاه یک کلمه و مفهوم آن و زمینه ای که مربوط به آن است بصورت همزمان چه نمادی از آن را باید بخاطر سپرد؟
با تشکر فراوان منتظر پاسخهایتان هستم.

بهرنگ غلامی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

با سلام من بهرنگ غلامی 29 ساله از کشور ایران شهرستان کرج دارای 7 سال مدرک تحصیلی خودآموز فلسفه ملقب به نیوتن و انیشتن زمان صاحب دو فرمول علمی:
Tx=Me و T=A.B/D2 هستم.
T=A.B/D2 ثابت می نماید که زمان یا همان شبانه روز در هر سیاره برابر است با مسافت تقسیم بر سرعت تقسیم بر مجذور مقدار تعیین شده برای هر دقیقه توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره چنانچه سرعت گردش سیارات بدور خود همانند سرعت نور ستارگان که در همه ناظرها یکسان است با یکدیگر برابر باشند مثلا در هر ثانیه 200 متر بدور خود گردش نمایند و به فرض مسیر گردش یک سیاره بدور خود برابر با 12800000 متر باشد در آن هنگام مدت زمان شبانه روز در آن سیاره برابر است با 200/12800000 یعنی 64000 ثانیه و در صورتیکه حیات هوشمند داخل آن سیاره مقدار هر ثانیه را برای هر دقیقه 40 ثانیه و ساعت را 40 دقیقه مبنا قرار دهند 40*40 برابر است با 1600 ثانیه مقدار هر ثانیه برای هر ساعت پس 1600/64000 برابر است با 4 ساعت مدت زمان تعیین شده برای شبانه روز توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره در ضمن این در صورتیست که مقدار تعیین شده برای هر یک متر در مورد حیات هوشمند زمینی و غیر زمینی مشترک باشد در غیر اینصورت به فرض اگر مقدار هر یک متر نیز برای آن هوشمند غیر زمینی برابر با 20 سانتیمتر باشد آن مسیر مذکور نیز 5 برابر حساب می شود یعنی 5*12800000 برابر است با 64000000 متر که در اینصورت آن سرعت گردش نیز 5 برابر حساب می گردد یعنی 1000 متر در ثانیه می شود 1000/ 64000000 برابر است با 64000 ثانیه که این همان مدت زمان شبانه روز در آن سیاره است و در صورت 1600 ثانیه بودن هر ساعت 1600/64000 عدد 40 بدست می آید یعنی 40 ساعت مدت زمان تعیین شده برای شبانه روز توسط حیات هوشمند داخل آن سیاره که برابر است با 1 روز و 16 ساعت زمینی همانطور که گفته شود مسیر مذکور برای آن هوشمند غیر زمینی 5 برابر است در نتیجه همه چیز برای آنها 5 برابر است یعنی از نظر ظاهری غیر عادی به نظر می آیند پس نمی توانند با موجودات هوشمند زمینی ارتباط برقرار نمایند یا به عبارتی عدم برقراری ارتباط با موجودات هوشمند فرازمینی ناهماهنگی در سیستم محاسباتیست در نتیجه چنانچه بین این سیستم هماهنگی برقرار شود این ارتباط نیز ممکن است فراهم شود. در فرمول:
Tx=Me نیز e ابتدای کلمه
earth به معنای زمین است و مقصود حرکت وضعی آن است که بواسطه خطوط ژئودزیک انجام می شود و باعث ایجاد پدیده زمان می گردد که این موضوع ثابت می نماید که مختصات زمان در جهت مخالف حرکت نور که از بالا به پائین می تابد از پائین به سمت بالا با زاویه 90 درجه در جریان است. در نتیجه چنانچه سرعت حرکت ماده (M) با سرعت این جریان در فضا برابر شود می توان وارد بعد ناشناخته ای از زمان یعنی Tx یا همان جهانی شد که همزمان با جهان ماده در جریان است. همچنین می توان با ساخت مکانیک هر ابزار کاری بر پایه این جریان بصورت مجزاء و مستقل در مدت زمان استفاده از آن ابزار این جریان بعنوان نیروی هلالی یا همان نیروی جایگزین برق. مخابرات. سازمان آب و فاضلاب. سوخت کلیه وسائیل نقلیه زمینی. دریائی و فضائی استفاده نمود. که در اینصورت خود طبیعت می تواند کارائی نیروگاهی. مخابراتی. پالایشگاهی داشته باشد یا به عبارتی دیگر نیازی به ساخت اماکن مذکور بدست بشریت نیست (زیرا برای حفظ اصول بنیادی نباید مانع پیشرفت علم شد) نیروی برق از منابع مختلفی مثل سوختهای فسیلی. خورشید و غیره ایجاد می شود که انرژی هسته ای در بین این منابع برتری دارد و نیروی هلالی نیز از هر حرکت دورانی ایجاد می گردد ولی هیچ حرکت دورانی پایداری وجود ندارد بغیر از حرکت وضعی زمین که بواسطه خطوط مذکور انجام می شود و این خطوط ساختار حلقوی دارند و می توان آنرا انرژی حلقه ای نامید که با به حرکت درآوردن زمین یک هلال ایجاد می گردد که بعنوان نیروی جایگزین یا همان انرژِی همیشگی می توان از آن استفاده نمود در ضمن همزمان همه کره زمین در حال حرکت است پس هلال ایجاد شده از طریق این جریان کل کره زمین را دربر گرفته است و مثل این می ماند که ما یک نیروگاه برق در یک نقطه از جهان ایجاد کنیم که همزمان قدرت تامین برق سراسر کره زمین را داشته باشد. زیرا عدم نمی تواند تابع وجود باشد ولی وجود می تواند حامی عدم باشد. سکون
نمی تواند پیرو قوانین حرکت باشد ولی حرکت می تواند از قوانین سکون پیروی کند یعنی تا زمانی که به جسم نیرو وارد نشود به حرکت خود ادامه دهد.
در ضمن بنده صاحب مکتب غلامیسم یا همان مدرنیسم براساس پستمدرنیسم هستم که در این مکتب می توان کلیه دانشهای بشریت را در تنها 13 خط متشکل از 30 کلمه خلاصه نمود و از این 30 کلمه بعنوان الفبای علم در یک فرمول ریاضی همه موضوعات اجرائی همه علوم را بصورت قطعی توضیح داد. بر طبق این فرمول هر عملی در مورد موضوعی از یک زمینه و بر طبق یک قانونی انجام می شود در نتیجه باید آن عمل براساس آن قانونی که از تعریف علمی که ماهیت خود علم برای هر موضوع دارد و کاملترین تعریف است و ماهیت زمینه آن موضوع بدست می آید انجام شود یا اینکه بر طبق آن قانون می توان ریشه قطعی همه ناشناخته ها در مورد همه موضوعات در همه زمینه ها را در کمترین زمان ممکن شناسائی نمود. در حال حاضر هر عملی که در مورد هر موضوعی انجام می شود بدون در نظر گرفتن زمینه موضوع و فقط براساس عامل اجراء آن موضوع و قوانین مختلف در مورد آن انجام می شود در نتیجه اجراء آن عمل با شکیات و احتمالات و تجربیات همراه است. جامعه یا هر زمینه دیگری در بین اجتماعات جوامع دارای تعاریف مختلفیست پس متقابلا موضوعات آن نیز دارای قوانین متفاوتیست. هر موضوع در اماکن مختلف یک جامعه بصورت مجزاء و مستقل دارای قوانین متفاوت بر پایه یک سیاست واحد در آن جامعه است ولی توسط این فرمول هر موضوع بصورت مجزاء و مستقل دارای یک قانون برابریست که در همه جوامع مشترک است. که براساس ماهیت تاریخ هر جامعه که نوع سیاست آن جامعه نیز بر مبنای آن است و در مورد هیچ دو کشوری یکسان نیست با یکدیگر متفاوت هستند. در ضمن این به معنای یکی شدن سیاست و تاریخ نیست. یک موضوع واحد در مکانهای مختلف بصورت مجزائی از یکدیگر مستقل هستند که این استقلال مجزاء باعث ایجاد تفاوت ناهماهنگی می شود که برای بدست آوردن نوع بهتر احتمالی آن نیازمند مراجعه به مشاور. کارشناس و متخصص آن زمینه است ولی توسط این فرمول این تفاوت هماهنگ است زیرا این استقلال مشترک است. پس تغییر برای مداوم نبودن است نه برای متفاوت بودن متفاوت نبودن هم به معنای تفاوت هماهنگ است نه به معنای یکی بودن مطلق. استقلال و آزادی مدرن بر پایه یک اصل برابریست که ریشه در بنیاد پستمدرن ذاتی دارد یا به عبارتی برای هر موضوع یک اصل بقای قانونی وجود دارد که ریشه در بنیاد ذاتی زمینه آن موضوع دارد.
6 کلمه از این 30 کلمه عبارتند از:
1) صفت پویائی (ماهیت حرکت)
2) صفت پایداری (ماهیت سکون)
3) صفت شیوائی (ماهیت زبان)
4) صفت انتزاعی (ماهیت علم هندسه)
5) صفت زیبائی (ماهیت هنر)
6) صفت زشتی (ماهیت ضد هنر)
برای بدست آوردن 24 کلمه دیگر نیازمند یاری شما هستم لطفا اگر می توانید پاسخ دهید یا اینکه سایت و یا ترفندی را برای بدست آوردن این 24 کلمه معرفی نمائید. در ضمن این 24 کلمه مربوط به ماهیت یا همان صفت مرتط با: 1) زبان اشاره. 2) هندسه (علم هندسه. اشکال هندسی). 3) طبیعت (جهان هستی. دنیا). 4) تاریخ (تاریخ ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان). 5) جامعه (علم جامعه شناسی). 6) تنهائی. 7) تمدن. 8) روستا. 9) نژاد. 10) قوم. 11) فرقه. 12) ضد ریاضیات (علم ریاضیات). 13) ضد هندسه (علم هندسه. اشکال هندسی). 14) ضد طبیعت (جهان هستی. دنیا). 15) ضد تاریخ (تاریخ ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان). 16) ضد نژاد. 17) ضد قوم. 18) ضد فرقه. 19) ماشین آلات (تکنولوژی. صنعت). 20) تئوری (نظریه. فرضیه). 21) علم. 22) نادانی. 23) هویت. 24) ماهیت
درضمن چند سوال دیگر نیز داشتم:
1) هر محور مختصات براساس جهات و زوایا به چند حالت می باشند؟
2) در علم هندسه چند نوع شکل هندسی با نام مشخص وجود دارد؟
3) آن کدام دو علم است که وابستگی آنها از همه چیز به یکدیگر نزدیکتر است؟
4) آن کدام قانون در علم فیزیک است که علاوه بر نداشتن تعریف ثابت کارائی ثابتی نیز ندارد؟
5) رایانه براساس کدام ماده خوراکی ساخته شده است یا به عبارتی آن کدام ماده خوراکیست که طرز کار آن همانند رایانه است؟
6) مرکز یک مکان را چگونه می توان شناسائی نمود؟
7) همزمانی بودن دو ماده همنوع در یک ماده را براثر تبدیل شدن ماده به انرژی و جذب شدن آن در ماده همنوع به چه چیزی می توان تشبیه نمود؟
8) ورزش معجزء آسا کدام است؟
9) مسئله ای در علم ریاضیات که بوسیله همه مباحث این علم قابل حل شدن باشد کدام است؟
10) هدف هنر سینما یا همان زیبائی این هنر در چیست؟
11) یک ماده در چند مرحله با ماده همنوعش تعویض می شود؟
12) قطر دقیق سیاره زمین چقدر است؟
13) سرعت حرکت وضعی زمین در هر ثانیه چقدر است؟
14) آیا جهان هستی ماهیتا به گونه ایست که شبانه روز در کل کائنات 24 ساعت است یا سرعت گردش همه سیارت بدور خود همانند سرعت نور ستارگان که در همه ناظرها یکسان است با یکدیگر برابرند و یا اندازه قطر یا مسیر گردش آنها بدور خود یکسان است؟
15) رابطه قوانین فضا و علم ادبیات در چیست؟
16) تعریف تعریف چیست؟
لطفا یک برنامه نویس یا سایت برنامه نویسان رایانه ای را معرفی نمائید که به همه اصول رایانه ای مثل شبیه سازی صدا. تصاویر. برنامه نویسی ابزاری و محاسباتی تسلط کامل داشته باشند؟
برای یادآوری ناخداگاه یک کلمه و مفهوم آن و زمینه ای که مربوط به آن است بصورت همزمان چه نمادی از آن را باید بخاطر سپرد؟
با تشکر فراوان منتظر پاسخهایتان هستم.

محمد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://topelm.blogfa.com

واقعا وبلاگ خوب و متنوعی دارید به امید موفقیت بیشتر برای شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد